DAMET – Erasmus+ projektas „Skaitmeninė pažanga ir mikrokredencialai mokytojų profesiniam tobulėjimui“.

Projekto tikslas – sustiprinti suaugusiųjų švietėjų skaitmenines kompetencijas, pasitelkiant dirbtinio intelekto (DI) įrankius ir mikrokredencialų sistemą, suteikti mokytojams galimybes integruoti inovatyvias technologijas į savo darbą, skatinti nuolatinį profesinį tobulėjimą bei užtikrinti, kad suaugusiųjų mokymosi aplinkos išliktų modernios, kūrybiškos ir prisitaikančios prie sparčių technologinių pokyčių.

Projektas „DAMET“ siekia ilgalaikio poveikio – skatinti švietimo sistemų atsinaujinimą bei didinti pedagogų pasitikėjimą inovatyviais skaitmeniniais sprendimais.

Projekto trukmė: 2025.10.01 – 2027.09.30 (24 mėnesiai)

Projekto veiklos apims:

  • tarptautinius partnerių susitikimus, skirtus koordinuoti projektą ir dalintis patirtimi;
  • e-mokymosi programos kūrimą, padedančią pedagogams įsisavinti DI įrankių taikymą švietime;
  • skaitmeninės platformos su mikrokredencialų pripažinimo sistema kūrimą, suteikiančią galimybę formaliai įvertinti įgytas kompetencijas;
  • „Train-the-trainers“ mokymus, ruošiančius mokytojus, galinčius skleisti žinias savo institucijose;
  • pilotinį projekto testavimą su pedagogais, siekiant įvertinti DI integraciją į mokymo procesą;
  • viešinimo renginius ir rezultatų pristatymus partnerių šalyse, skatinančius DI ir mikrokredencialų diegimą suaugusiųjų švietime.

Projekto rezultatai:

  • sustiprintos pedagogų skaitmeninės ir technologinės kompetencijos;
  • sukurta mikrokredencialų sistema profesiniam tobulėjimui;
  • išplėtotos žinios ir gebėjimai taikyti DI įrankius mokyme;
  • paskatintas platesnis skaitmeninių įgūdžių integravimas suaugusiųjų švietimo sektoriuje visoje Europoje.

Partneriai

Projektą įgyvendins 6 organizacijos iš Slovėnijos, Lietuvos, Italijos, Prancūzijos, Graikijos ir Ispanijos.

  • Ljudska Univerza Ptuj (Slovėnija) – modernus ir pažangus suaugusiųjų švietimo centras, turintis beveik šimto metų patirtį tiek formaliajame, tiek neformaliajame mokyme, tai pagrindinis suaugusiųjų mokymo centras regione, garsėjantis kokybiškais ir įvairiapusiais mokymo sprendimais.
  • Lietuvos švietimo ir mokslo profesinė sąjunga (LŠMPS) – didžiausia švietimo darbuotojus vienijanti profesinė sąjunga Lietuvoje, kuri apima visus švietimo sektorius – nuo ikimokyklinio iki aukštojo mokslo. Organizacija aktyviai gina profesinius ir socialinius narių interesus nacionaliniu, regioniniu ir instituciniu lygmeniu, yra politiškai nepriklausoma ir dalyvauja dialoge su valstybės institucijomis bei darbdaviais dėl švietimo politikos formavimo.
  • OMNIS (Italija) – 2008 m. įkurta mokymo ir profesinių konsultacijų organizacija, turinti Umbrijos regiono mokymo institucijos akreditaciją. Jos misija – remti įmones, darbuotojus ir specialistus per nuolatinį mokymąsi, kompetencijų tobulinimą ir inovatyvių kvalifikacijų kūrimą.
  • Lycée La Fayette / Greta Auvergne (Prancūzija) – asociacija, vienijanti 86 viešąsias švietimo institucijas Auvergne regione, teikianti profesinio mokymo ir suaugusiųjų švietimo paslaugas.
  • EMVIO AMKE (Graikija) – ne pelno organizacija, veikianti socialinės solidarumo, kultūros, aplinkosaugos ir visuomenės sveikatos srityse. Ji bendradarbiauja su savivaldybėmis, valstybės institucijomis ir kitomis organizacijomis, siekdama skatinti socialinę ekonomiką bei aplinkosauginį sąmoningumą.
  • La Lliga per a la Inclusió (Ispanija) – ne pelno organizacija įgyvendinanti įvairias socialinės įtraukties, prieinamumo ir švietimo programas, bendradarbiauja su vietos bendruomenėmis bei viešosiomis institucijomi   

Daugiau informacijos apie projektą galite rasti čia: 

LŠMPS skelbta informacija apie šį projektą: