Projektas ACCESS – sprendžiame kritinio logopedų trūkumo mokyklose problemą
Tikslai:
- Suteikite mokytojams žinių ir priemonių, reikalingų norint nustatyti kylančius mokinių mokymosi gebėjimų sunkumus pagrindinėse mokyklų klasėse.
- Teikti paramą ir išteklius mokytojams, kad jie galėtų veiksmingai aptikti kylančius sunkumus mokyklos klasėse ir veiksmingai juos valdyti įprastoje klasės aplinkoje.
- Teikti tėvams informacinę medžiagą ir praktinius patarimus, kad jie galėtų aktyviai prisidėti prie savo vaikų mokymosi poreikių tenkinimo.
Projekto trukmė: 2024-11-01 – 2027-04-30.
Numatomi rezultatai:
- „ACCESS in support“ skaitmeninė biblioteka mokytojams, siekiant sukurti visapusišką skaitmeninę biblioteką, skirtą specialiai mokytojų veiklai klasėje remti, siekiant nustatyti kylančius mokinių mokymosi gebėjimų sunkumus.
- „PRIEIGA mokymosi sunkumuose“. Asinchroninis kursas pradinių klasių mokytojams, kurio tikslas – šviesti juos klausimais, susijusiais su ankstyvu kylančių sunkumų, susijusių su mokinių mokymosi gebėjimais tipinėje klasėje, nustatymu, siekiant paremti šiuos mokinius ir užkirsti kelią jiems patekti į specialųjį ugdymą.
- „PRIEIGA žiniose“ priemonių rinkinys tėvams, kuriuo siekiama patarti tėvams, kad jie įgytų žinių ir įgūdžių, reikalingų norint atpažinti kylančius jų vaikų mokymosi sunkumus, ir gebėti kurti praktines savo vaikų protinio įgalinimo ir motyvacijos strategijas bei padėti savo vaikams namuose.
Partneriai
Projektą įgyvendina 7 partneriai iš Lietuvos, Graikijos, Italijos, Ispanijos ir Rumunijos.
- Joniškio „Saulės“ pagrindinė mokykla (Lietuva).
- Lietuvos švietimo ir mokslo profesinė sąjunga (LŠMPS) – didžiausia švietimo darbuotojams atstovaujanti profesinė sąjunga Lietuvoje.
- EMVIO (Graikija).
- ETHOS HUB P.C (Graikija).
- L’INCHIOSTRO IR GIOVANI OFFICINA SOCIALE (Italija).
- San Feliksas Ikastola (Ispanija).
- EGF pradinė mokykla (Rumunija).