Lietuvos švietimo ir mokslo profesinės sąjungos (LŠMPS) projektinės veiklos vadovė Inga Puiša sausio 3️0 d. dalyvavo Vilniaus automechanikos ir verslo mokykloje vykusiuose Erasmus+ projekto „DIGITAL PR“ mokymuose, skirtuose kolegialaus vertinimo metodikos taikymui ir dirbtinio intelekto (DI) galimybėms profesinio mokymo srityje.
LŠMPS yra vieni iš projekto „DIGITAL PR“ partnerių, o jo tikslas – gerinti profesinio mokymo kokybę ir patrauklumą stiprinant vadovų ir instruktorių savęs vertinimo ir tarpusavio vertinimo kompetencijas bei sukurti profesinio mokymo įstaigų ir specialistų, įgyvendinančių Europos tarpusavio vertinimo metodiką, praktikos bendruomenę.
Projektinis renginys subūrė profesinio mokymo įstaigų atstovus, švietimo ekspertus bei kitus dalyvius, siekiančius gilinti žinias apie skaitmeninius vertinimo įrankius ir DI pritaikymą ugdymo procese. Mokymai buvo skirti pradedantiesiems bei patyrusiems kolegialiems vertintojams.
Patį projektą „DIGITAL PR“, jo vykdymo eigą, pagrindinius siekius ir naudą susirinkusiems pristatė Julijana Choruža iš Kvalifikacijų ir profesinio mokymo plėtros centro (KPMPC).
LŠMPS projektinės veiklos vadovė I. Puiša dalyvius išsamiai supažindino su kolegialaus vertinimo modeliu, jo taikymo principais ir praktiniais aspektais. Diskusijų metu aptarta galimybė, kaip ši metodika gali prisidėti prie profesinio mokymo kokybės gerinimo. Taip pat LŠMPS lektorė pristatė projekto metu sukurtą skaitmeninį vertinimo įrankį ir dalinosi praktiniais patarimais, kaip efektyviai naudoti šią platformą, kokias funkcijas ji siūlo ir kaip ji gali pagerinti vertinimo procesą. Ir šiuose mokymuose buvo kalba, kaip DI technologijos gali padėti mokytojams ir mokiniams gerinti mokymosi procesą, personalizuoti užduotis bei optimizuoti mokymo metodus.
Projekto metu sukurtą daugiakalbę skaitmeninę platformą, kuri padės efektyviau atlikti kolegialų vertinimą ir suskaitmeninti informaciją, galite rasti čia –https://www.peerreviewplatform.eu/lt/homepage-lt/
Daugiau informacijos apie projektą galite rasti čia – http://www.peerreviewplatform.eu
LŠMPS informacija