Lietuvos švietimo ir mokslo profesinė sąjunga (LŠMPS), kaip viena iš partnerių, rugsėjo mėnesį pradėjo vykdyti naują Erasmus+ projektą „Asmenų, turinčių mokymosi sunkumų, įgalinimas jų profesiniam tobulėjimui stiprinant jų pagrindinius verslumo įgūdžius žiedinės ekonomikos srityje (ENTRELED)“.
Šio projekto tikslai – pritaikytų skaitmeninių žaidimų rinkinio ir įgūdžių ugdymo metodikų sukūrimas bei parengimas internetinės mokymo platformos, skirtos profesinio rengimo mokytojams, kad palengvinti mokymo procesą.
Projektą įgyvendins partneriai iš Lietuvos – LŠMPS bei Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla (VAVM), Italijos – mokymų centras „Learningdigital Srl“, Ispanijos – mokymų centras „Centro San Viator“ ir Graikijos – IT, mokymų ir konsultavimo įmonė „P-consulting.gr“.
Lapkričio 20 d. Vilniuje vyko pirmasis šio projekto partnerių susitikimas, kurį organizavo VAVM – viso šio naujo Erasmus+ projekto koordinatoriai. LŠMPS šiame susitikime atstovavo projektinės veiklos vadovė Inga Puiša.
Partnerių susitikimo dalyviai apsilankė VAVM mokymo erdvėse, susipažino su įvairiomis praktinio mokymo priemonėmis ir aptarė tolimesnę projekto vykdymo eigą.
Svarbu paminėti, kad projekto metu siekiama sukurti inovatyvią ir įtraukią mokymo platformą su skaitmeniniais žaidimais apie verslumą žiedinės ekonomikos srityje, kuri būtų skirta asmenims, turintiems mokymosi sunkumų, didinti mokytojų, darbdavių ir asmenų, patiriančių mokymosi sunkumų, informuotumą ir supratimą apie žiedinės ekonomikos principus bei praktikas ir suburti suinteresuotųjų šalių ir organizacijų tinklą, siekiančių skatinti asmenų, turinčių mokymosi sunkumų, įtraukimą į žiedinę ekonomiką.
Projekto „ENTRELED“ partneriai tiki, kad tai bus tvirtas žingsnis švietimo pertvarkos link, o jie visas savo jėgas skirs projekto užsibrėžtų tikslų pasiekimui ir būtinų pokyčių ir inovacijų švietime įgyvendinimui.
LŠMPS informacija